[Rețete simple] Batoane de granola

Sâmbătă dimineața este pentru un smoothie de lapte de soia cu banane, struguri și maca, și un episod din Mad Men, serialul pentru care n-ai degete să numeri țigările, paharele de alcool la serviciu, sau atacurile misogine. Adorabil. Dar pe la a doua oară când Don se întorcea beat de la serviciu, mi-am adus aminte că am luat un unt de arahide pe care abia așteptam să-l testez. Așa că am pus anii ’60 pe pauză și m-am recompus în bucătărie.

Vreau să fac o dedicație micuțului:

Observați eticheta puțin dezlipită care așteaptă vântul s-o fluture senzual.

Și stânga-sus stă scris cuvântul drept într-un refren ludic: yam-yam-yamii. Nu glumesc.

Da prietene, te voi scufunda în batoane de granola.

Ingrediente:

  • 1 banană coaptă
  • 200 gr ovăz
  • miere/sirop de arțar după gust
  • lapte de cocos 2 Lg
  • semințe de in
  • scorțișoară – o tonă
  • curmale pre-înmuiate (sau orice alte fructe uscate)
  • unt de arahide o Linguroaie

Opțional:

  • fulgi cocos
  • susan
  • alte nebunii care te încântă

Într-un bol mare, banana va fi terciuită astfel:

Peste care se adaugă un fluviu de ovăz, miere, lapte, semințe, curmale metodic ciopârțite, lapte de cocos:

Smocul de unt de arahide merită o poză doar a lui:

Amestecăm bine-bine, și va rezulta granola increată. Pe o tavă întindem celofan și turnăm granola peste. Apoi o întindem până la hotarele recipientului. Așa:

Acum e momentul să o secționezi ca un adevărat chirurg al cerealelor de dimineață, după ce se întărește e mai greu.

O lăsăm în pace cât rezistăm 3-4 ore la congelator, unde se menține o săptămână cel puțin. Mai departe de atât n-am avut ocazia să verific.

Și încă o dată, aplauze prietenului care a făcut diferența:

*Nu sunt afiliată cu Fito-Fit, doar îmi place să fac tam-tam.

Lasă un răspuns

