Papa, păturică, prieteni.

Începem cu food p0rn. Shopping de săptămâna asta:

unt de migdale extra-fin. și da, foarte bun (pentru trufe vegane)

pastă de măceșe

…și migdale, multe migdale

și așteptăm ca uleiul de șofrănel să vină la plafar

M-am bucurat de soare și m-am întristat aproape isteric citind Eating Animals, cartea lui Jonathan Safran Foer despre oameni, gusturi, familie, și opțiunile personale care afectează tot ecosistemul. Am luat notițele mele triste+isterice, și voi scrie cât de curând despre carte. Vreo trei zile am simțit o umbră deasupra mea, probabil fantoma conglomerată a tuturor animalelor pe care le-am mâncat vreodată.

Am totuși destule motive pentru care să fiu fericită:

băieții de la spitalul pentru mac-uri (aka service), care mi l-au curățat de tona de praf.

Edi, care mă binedispune, îmi temperează susurile cu josuri, și cu care pot să vorbesc cam orice. Mulțumesc!

Maha, prietena mea pe care n-am mai văzut-o de peste un an, vine înapoi în România o perioadă

că e post; și mai găsești în oraș ceva de ciugulit înafară de fructe, legume, nuci

două filme văzute: Why Has Bodhi-Dharma Left for the East? (film complet) și Riding Alone for Thousands of Miles (trailer).

un film re-re-revăzut: Howl’s Moving Castle, care, îmi pare uneori, e atât de universal că e personal, că adăpostește tot ce ar trebui să cunoască un om ca să devină mai bun (dați-le copiilor voștri mai mult Ghibli decât Disney, apoi comparați și contrastați cu ceilalți copii)

păturica, a jucat rol important în văzutul filmelor sus-menționate. la fel ca și ceaiul negru rusesc.

platou de brunch duminicos: un măr, o roșie, brânză vegană urban cottage 🙂 de caju, pastă de măceșe, pâine de mălai vegană+fără gluten.

Lasă un răspuns

